Subject: Palume teie kooskõlastust eelnõule
From: "Ehitisregistri menetluskeskkond" <[email-masked]>
To: <[email-masked]>
Date: Wed, 26 Mar 2025 13:57:12 +0200

Tere!

Haljala Vallavalitsus menetleb praegu ehitusteatist nr 2511201/32319 
aadressile Lääne-Viru maakond, Haljala vald, Põdruse küla, Potsu, Lääne-Viru 
maakond, Haljala vald, Põdruse küla, Potsu (Abihoone, Kogumismahuti) ja 
soovib teie kooskõlastust eelnõule.

Kooskõlastuse kutse põhjus: Päästeamet- hoone tuleohutus EGT- maardla, 
geoloogilise uuringu ala Transpordiamet- kinnistul avalikult kasutatava tee 
kaitsevöönd.

Palun avage eelnõu e-ehituse keskkonnas 
<https://livekluster.ehr.ee/ui/ehr/v1/operation/27310576>  (menetlus nr: 
481997), määrake omalt poolt toimingule kooskõlastaja ja kontrollige eelnõu 
andmeid.

Kooskõlastust või märkuseid eelnõule ootame kuni 07.04.2025 (k.a). Pärast 
selle tähtaja möödumist loeme, et olete eelnõuga päri.

Menetluse kulgu puutuvate küsimuste korral palun pöörduge menetleva asutuse 
(Haljala Vallavalitsus) või menetleja (TIIT JÕGI) poole.

Tegemist on automaatteavitusega ja sellele vastata ei saa. Ehitisregistri 
menetluskeskkonnaga seotud tehnilistes küsimustes aitab teid meie 
klienditugi aadressil [email-masked] <mailto: [email-masked]>  ja 
telefonil 625 6363.

Lugupidamisega

Ehitisregister